Drivery do win95/98Beta - bus mastering itp

Autor: Konrad Zdziechowicz (konzed_at_polbox.com)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 22:14:08 MET

Mam klopot standartowy kontroler IDE z win95/98 nagle przestal dobrze
pracowac, to znaczy ... kolejki FIFO dla I i II kanalu nie chodza.
Co z tym robic, czy mozna jakos zmienic te urzadzenia .
W win95/98 jest mozliwosc zmiany ale na co ??????
kiedys zmienilem na kontrolery Bus Master , standart IDE itp.
i Win padl .Pracowal tylko przy zgodnosci z DOS , wylaczone drivery 32
bitowe.
A to mnie martwi bo CD-ROm musi chodzic z configa i autoexeca ,
a nie pos Standart 2 Ide . Nie wykrywa go system.
poza tym mam plyte opatra o VXpro podobniez ALI (chip 12)
jest tam mowa o Bus masteringu ale nie o draiwerach ( chodzi mi o instrukcje
do plyty ), gdzie mozna znalezc drivery?
Na stronie www.ali.com.tw nic nie ma !!!( o driverach oczywiscie)
UKLONY
                                    KONRAD