Re: Czy da sie oszukac TP S.A

Autor: Bizon (bizontm_at_polbox.com)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 21:48:39 MET

On Fri, 05 Dec 1997 21:49:09 GMT, mzimu_at_friko.onet.pl (Marcin
Pasternak) wrote:

>btw.: ściągam wyłącznie news i pocztę i z obliczeń
>wynika, że moje koszty połączeń z interkiem to jakieś
>~70 zetuf miesięcznie. aa, I strefa. Coś mi się
>zdaje że to raczej telepies mnie w konia robi niż
>ja jego :(

No to cos duzo placisz. Ja uzywam Internetu ~8 godz/mies i place 32zl
A te 8 godz. to wypada 15min. dziennie. Lecz i tak modemu uzywam
glownie w weekendami , wiec pod koniec miesiaca zostaja mi jeszcze
zawsze ~2 godz. na sciagniecie czegos wiekszego.
W Twoim przypadku proponowalbym ograniczenia (znam takich bogaczy co
przegladaja newsy on-line) , a przede wszystkim jakis program liczacy
polaczenia (ile masz placic). Polecam Connect Monitora.

Pozdrowienia

http://www.polbox.com/b/bizontm
rower,muzyka,nba,grafika + humor
    mailto : bizontm_at_polbox.com