Re: Czy da sie oszukac TP S.A

Autor: Marcin Pasternak (mzimu_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 22:49:09 MET

On Fri, 05 Dec 1997 00:35:43 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>Nono - nie mieszac mi tu TAKIEGO filmu z telepsem ;)

no dobra, to oni zjadali niemowlęta pod postacią
krwiożerczych pomidorów z planety alfa ;)

>Na serio2: dzierzawka... wykupiona w tpsra ;)

monopol panie, monopol. nic tylko bombę podłożyć ;)
przynajmniej po wykupieniu dzierżawki - przy zrzutce
na kilka osób i zsieciowaniu się - wychodzi nieco
taniej ... nie wiem, może packet radio? albo
własny zestaw "internet przez satelitę" (podobno
nie jest to wiele droższe od zestawu tv sat - może
ktoś ma o tym bliższe pojęcie?)

btw.: ściągam wyłącznie news i pocztę i z obliczeń
wynika, że moje koszty połączeń z interkiem to jakieś
~70 zetuf miesięcznie. aa, I strefa. Coś mi się
zdaje że to raczej telepies mnie w konia robi niż
ja jego :(

--- marcin
mzimu_at_friko.onet.pl lub marcpast_at_uoo.univ.szczecin.pl
www.hyperreal.art.pl/mzimu