Re: Obowiazki informatykow

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 19:16:46 MET

Witam

=======================
Maciej Denisiuk napisał(a) w wiadomości: <668n3c$dse$1_at_newsfeed.onet.pl>...
Czy muszę to robić ?
Jeśli komórka informatyczna w twojej firmie nie musi:
1. zajmować się wymianą taśm, tonerów , zakładaniem papieru do drukarek
2. przenoszeniem komputera za jego przeprowadzającym się użytkownikiem
3. wykonywaniem tabelek (3 kolumny i podsumowanie)
odpisz.
=======================

To jest chyba żle postawiony problem.
Powinno być: pracuję w Komórce ... w Zakresie Obowiązków który podpisałem i
przyjąłem do stosowania jest ....... , a każą mi robić .........

W takim wypadku możesz zacząć spór ze swoimi szefami. Tylko przed tym sam
sobie odpowiedz na pytanie: co będę robił jak to co powyżej odpadnie, czy
mam na tyle innej (zgodnej z zakresem obowiązków) pracy, że wymieniać taśmy
i sprawdzać połączenia muszę po godz. pracy.

A stawiać sprawę tak jak to zrobił kol. Radoslaw Poplawski
"Komorka informatyczna zajmuje sie przetwarzaniem informacji.
I niczym wiecej."
^^^^^^^^^^^^^^^^
 można wtedy kiedy jest się szefem zakładu pracy i decyduje o zakresie
działalności poszczególnych komórek.
Tak jest np. u mnie, firma b. duża i komórka informatyki zajmuje się
sprawami globalnymi a takie duperele są realizowane w poszczególnych
komórkach na zasadzie, że jeden na 10 użytkowników PCtów zna się lepiej od
pozostałych więc "obsługuje" tych 9, mając za to mniej stałych obowiązków.
A wogóle wszystko odbywa się zgodnie z powiedzeniem:
Co kraj to obyczaj.
== MACIEK --> Krakow ==
== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==