Re: Smutny serwis Optimusa

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Sat 06 Dec 1997 - 13:44:44 MET

> I na koniec w ramach lekcji pokory szczegolnie dla Optimus servisant
> zalecam powtarzac sobie az do znudzenia zdanie KLIENT MA ZAWSZE RACJE.
> KLIENT MA... I niech juz tak zostanie.

Ostroznie :)
Spadl mi wlasnie komputer O. S.A. na podloge. Pedze zadac wymiany w ramach
gwarancji na nowy, jak sie nie zgodza to zbluzgam serwisanta. A niech
zapomni o Twojej zlotej regulce: KLIENT MA ZAWSZE RACJE, KLIENT MA ZA WSZE
RACJE, KLIENT MA ZA WSZE RACJE...

karpio

PS. Klient MOZE miec racje, a moze sie mylic. Problem polega na tym, by
nie robic go w balona tylko przedstawiac fakty, a dodatkowo robic to w
sposob rzeczowy i kulturalny. Mysle, ze taka zasada jest bardziej na
miejscu ;)