Re: od serwisu optimusa

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_ic.com.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 23:58:27 MET

[...]

Przyszło mi przez wakacje pracować w dużej instytucji jako pomocnik
informatyka. Do moich obowiązków należało wszytko - od zreperowania
komputera po jego czyszczenie.
Ma czyściłem się trochę klawiatór - różnych firm - wtym "Waszej" -
Optimusa - klawiatury te padały popierwsze jak muchy (w mojej byłej
szkole padła połowa z 15 - a wszyscy obchodzili się z nimi jak z
jajkiem - bo wiedzieli że Optimus - to ... ), a po drugie
"przyciągały" do siebie brud jak inne tego nie potrafią !!!!