Re: SERWIS OPTIMUSA

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 23:43:09 MET

On 5 Dec 1997 17:04:09 +0100, slawekw_at_wonet.com.pl (Slawek Wegorzewski)
wrote:

>Jeśli ktoś zniszczy klawiature (powypadały klawisze) grając w Quake'a
>(rajd), to nie ma prawa żądać wymiany w ramach gwaracji, prawda?

Nieprawda.

>A jeżeli zniszcy ją pisząc pisma w Wordzie (miejska droga), to ma ?

Takie samo jak wyzej. Chyba, ze w instrukcji wyrznie napisane "Nie mozna
grac w Quake'a) :)

A teraz wrocmy do pcozatku - czy komus powypadaly klawisze w Quake'u lub
Wordzie.

PS. Swoja droga w jaki sposob z klawiatury moga powypadac klawisze??? Jakas
licha... na taka przyda sie dwuletnia gwarancja.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.polbox.com/f/formula1/
-- Przy odpowiadaniu usun XXX z adresu pocztowego lub uzyj mailto:radekp_at_usa.net --