Re: Mrowki faraonki

Autor: Albert Geres (alberet_at_polbox.com)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 10:06:34 MET

On 7 Nov 1997 06:32:27 +0100, konpol_at_friko.onet.pl (Konrad Polak)
wrote:

>Nigdy tak sie nie zdenerwowalem jak wczoraj, otoz do mojej OKIPAGE 4w
>wlazly mi
>mrowki faraonki!!! Czesc z nich wyciaglem, ale niestety obsraly mi walek
>swiatloczuly,
>i wychodza plamy na wydruku.
>Co z tym zrobic?

PERTRAKTOWAĆ!!! :-)

Z mrówkami bracie, siłą nie wygrasz. Mi się zalęgły w kasecie wideo.
Cała kaseta była ruda od mrówek. Miały tam swoje jajeczka, królową i
zajęły całą wolną przestrzeń. Puściełem je z bierzącą wodą, ale to
rozwiązanie połowiczne. Mrówki popłynęły do kogoś innego (może właśnie
do twojej OKIPAGE)

Jest jednak stary ludowy sposób na faraonki - skórka od cytryny.
Faraonki nie znoszą zapachu cytryny.

pozdrawiam

--
         (:@|@:)   Albert Geres    (:@|@:)