Re: Siec: koncowki BNC

Autor: Wojtek Thomas (wthomas_at_i17unixb.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 09:53:27 MET

Pawel Idzi (e029_at_ucku4.uck.pk.edu.pl) wrote:
: Pytanie:
: Czy to okucie to jest od razu caly wtyk (gniazdo) czy to okucie to jest
: cos czego srednica nie przekracza srednicy kable i to cos trzeba bedzie
: jeszcze we wtyki uzbroic.

: Dlaczego sie tak martwie?
: Ano dlatego ze jak sobie przewierce sufit/podloge to nie wiem czy tak
: zakonczone kable przejda mi przez dziure. Jezeli nie to chyba bede sobie
: musial samemu okuc i kupic goly kabel, no chyba ze przejda?

Wedlug mnie nie ma zadnego problemu. Okuty wtyk BNC ma na oko 1cm
srednicy. Nie wiem czy znajdziesz ciensze wietlo zeby przewiercic
sie przez sufit i podloge.
Wojciech Thomas, wthomas_at_ists.pwr.wroc.pl

Instytut Sterowania i Techniki Systemow
Politechnika Wrocławska
Institute of Control and System Engineering
Wroclaw University of Technology, Poland