Re: Monitory 17 cali

Autor: Piotr Przyłucki (piotrp_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 01:51:09 MET

> Stary cos mi sie podejrzany wydajesz.... Moze te trinitrony co widziales
> to byly 15 letnie okazy ? Gdzies ty widzial jakies odstepy miedzyliniowe
?
> Czarne kreski na czarnym tle ? Nie wiem ale mi sie to wydaje podejrzane
> cos... JA siedzialem przed kiloma Trinitronami i jak dla mnie obraz to
> maja one wzorcowy.. Delta nigdy takiego nie osiagnie...
>
> Jurand

A ja ogladalem dzisiaj w slepie Future 15''. Obraz nie byl niestety taki
jakiego sie spodziewalem po niedawnej dyskusji na temat tegoz monitora.
Nie byl wybitnie ostry, a krawedzie obrazu w obrebie rogow ekranu
delikatnie rozdwajaly sie, tak, ze powstawaly odcinki o jednolitym kolorze
na brzegach ekranu (ale namieszalem). Nie bylo to jednak jakies uciazliwe
zjawisko, a wrecz widoczne dopiero po dokladnym przyjzeniu sie.
Mam nadzieje, ze to tylko taki egzemplarz albo, ze to wina czegos z
zewnatrz.

                                                Piotr Przylucki