Re: Monitory 17 cali

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 19:56:16 MET

On Wed, 3 Dec 1997, Arkadiusz Dabrowski wrote:

> Nie wiem co to za dziwny poglad, ze Trinitrony sa najlepsze. Niech nikt mi
> nie wmawia, ze mu przeszkadza ta dodatkowa wypuklosc w deltach. W koncu w
> nowych monitorach jest ona bardzo mala (nie mam tu oczywiscie na mysli
> PanaFlata).
> Pare trinitonow w zyciu juz widzialem, na dwoch pracowalem (sony sfII i
> nokia ilestam i - wbrew obiegowej opinii - osmielam sie twierdzic, ze obraz
> na wszystkich jest ohydny. Piksele poustawiane w rownych rzedach daja
> wstretne odstepy mniedzyliniowe - jakbym patrzyl przez popreczna krate
> [...]

Stary cos mi sie podejrzany wydajesz.... Moze te trinitrony co widziales
to byly 15 letnie okazy ? Gdzies ty widzial jakies odstepy miedzyliniowe ?
Czarne kreski na czarnym tle ? Nie wiem ale mi sie to wydaje podejrzane
cos... JA siedzialem przed kiloma Trinitronami i jak dla mnie obraz to
maja one wzorcowy.. Delta nigdy takiego nie osiagnie...

                                                        Jurand