Re: polaczeni szeregowo

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 23:47:44 MET

On Wed, 03 Dec 1997 22:53:03 GMT, popej_at_friko.onet6.pl (Andrzej
Popowski) wrote:

>Wed, 03 Dec 1997 15:08:57 +0100, Poplawski Tomasz
><tplasp_at_free.polbox.pl> piszesz:

>Teoretycznie mozna przyspieszyc transfer przez COM stosujac kompresje
>danych i wykorzystujac linie RTS, CTS, DSR i DTR do dodatkowej
>transmisji danych (istnial kiedys taki program, podobno osiagal ok
>200Kb/s).
>
>Inne rozwiazanie to polaczyc przez porty drukarki, transfer jest
>szybszy, moze nawet W95 to potrafi?

Jeszcze inne to postawic komputerek udostepniajacy drukarke "blisko"
(do ok. 12m) komputera, ktory sie w huba nie miesci i skorzystac z
automatycznego przelacznika (30zl centronics, 90zlotych bitronics)

Toczek; UIN:1007443
Toczek_at_kki.net.pl