Re: Znowu Yamaha 401t

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 13:27:58 MET

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )
Adam Baliński wrote in message
<01bd0044$778ac080$86b4ccc2_at_mail.cz.onet.pl>...
>Kupilem i placze. Dostalem WinOnCD 3.0 i drivery do niego
>z data powstania kwiecien tego roku. Co tak naprawde
>powinienem dostac na plytce i gdzie ewentualnie drivery.
>Ze strony CeQuadrat wlasnie sciagam, ale tam sa same drivery
>do pakietowki. Pomocy, prosze !!!

Poszukaj jeszcze troche na tych stronach, wydaje mi sie, ze sa dwa upgrade
do pobrania,
jeden pod nazwa CEQADR.ZIP a drugi jako DRV196.ZIP. Nie uzwam tego programu,
ale kiedys staralem sie zdobyc drivery do Philipsa.

Pozdrowienia
Andrzej Popowski
(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )