Re: Niezawodny Zoltrix !?

Autor: A.Stankiewicz (as4_at_gpu.srv.ualberta.ca)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 10:44:33 MET

Marmot wrote in message <01bcfe96$fe3d21e0$0100007f_at_default>...

>No co moze PCTel jest zly ? mam go juz 8 miesiecy i nie narzekam, nigdy mi
>nie zerwal, laczy sie na nie mniej niz 31200, transmisja jest OK same
>plusy a jaka przyjemna cena....
>Po prostu nie umiesz konfigurowac modemow, nie dziw sie ze ci zle
>dzialaja...

Nie po to kupuje gotowy komputer z firmowo skonfigurowanym modemem,
zeby tracic czas na jego konfigurowanie. Widocznie spece z IPC tez nie
potrafia. A poza tym to jest to produkt PnP :). Zgoda, gdzies u hobbystow
moze to i dziala. Wiec im zostawiam zabawy, a ja chce miec dobre
polaczenie od razu. I na Sportsterze mam!

Andrzej