Re: Niezawodny Zoltrix !?

Autor: Marmot (marmot_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 13:41:17 MET

Win

No co moze PCTel jest zly ? mam go juz 8 miesiecy i nie narzekam, nigdy mi
nie zerwal, laczy sie na nie mniej niz 31200, transmisja jest OK same
plusy a jaka przyjemna cena....
Po prostu nie umiesz konfigurowac modemow, nie dziw sie ze ci zle
dzialaja...

--
SMS: +48601310316_at_sms.tcs.uni.wroc.pl E-MAIL: marmot_at_friko.onet.pl
WWW nie tylko o Lodzi: http://friko.onet.pl/kr/marmot/lodz/ tel.0602-676183