Re: Pentium 200 MMX a szlify ?

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Thu 04 Dec 1997 - 08:13:17 MET

---------
> Od: Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
> Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Temat: Re: Pentium 200 MMX a szlify ?
> Data: 2 grudnia 1997 22:40

> Kolego Slawomirze, robicie sie nudny... Mam dla ciebie propozycje,
ktora
> mozesz przyjac lub odrzucic, ale na twoim miejscu to bym to
przyjal...
> Zalozmy sie, ze uda mi sie zapuscic 166 MMX na 300. Mozesz sobie na
> komputerze, ktory bedzie tak pracowal, robic co sie zyw nie podoba
zeby go
> [...]
No to ja Ci zrobie konkurencje:-) Slawku, moja konfiguracja
to p166mmx puszczony 3.5x83=290.5
Moja propozycja jest duzo atrakcyjniejsza od propozycjii
przdmowcy. Jesli uda Ci sie przegrzac mojego proca tak,
ze zawiesi sie komp, place 1000PLN jesli jednak nie,
Ty zaplacisz mi jedyne 500PLN (moge Ci jedynie
w ramach forow powiedziec, ze temp. mierzona
przez plyte, nie przkroczyla nigdy 61 st.C)
Licze, ze wybierzesz moja oferte, bo skoro
wyglaszasz takie moadre rzeczy i oczywiscie
wszystko co mowisz sprawdziles w praktyce
to te 1000PLN masz jak w kieszeni.
To, na kiedy mam rezerwowac czas?

Marek