SIMMs + DIMMs w ASUS TX97-E

Autor: Marcin Miller (alfmill_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 12:47:04 MET

Cześć internetowcy!
Mam problem.
Kupiłem płytę główną ASUS TX97-E (ponieważ wyczytałem w internecie, że ma
gniazda na SIMMy i DIMMy).
Wcześniej miałem 16MB EDO RAMu i miałem nadzieję, że po dokupieniu 32MB
SDRAMu będą razem działać w nowej płycie.
W instrukcji do płyty znalazłem taką tabelkę:

"WARNING! Do not install both SIMMs and DIMMs at the same time or else you
will burn your memory.
Mixing SIMMs and DIMMs require 5.0Volt (signal level) tolerant memory chips
which are currently unavailable."

Za bardzo nie wiem jak i czy mogę puścić 5V w moim przypadku.
DIMMy mam na 3.3V.

Proszę o pomoc.

Na RaZie