Re: chce sie dowiedziec ...

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 12:41:53 MET

On Wed, 03 Dec 1997 00:13:45 GMT, lewando_at_ibm.net (Andrzej Lewandowski)
wrote:

>To ten od dawania dupy? Cytuje:
>
>================================================================
>: MO> Caly czas dostaje wiadomosci od ludzi ktorych nie znam.Dzisiaj
>: MO> dostalam ponad 300 informacji.Nie wiem co robic.Prosze o pomoc
>: MO> Magda.
>
>Daj im wszystkim dupy

Tak, ten.
A skoro taki zielony to moze porozdawal haslo na swoje konto?

Chociaz na razie to ROTFL z mojej strony :).

[kopia na skrzynke nadawcy pierwotnego listu, niech sobie przemysli kilka
spraw]

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/