Re: Rzad a TPSA

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 09:36:47 MET

Widzialem inne proporcje. Jeszcze lepiej to wyglada w przypadku spirytusu,
ktorego koszt produkcji jest nieco mniejszy niz octu ;> Ale tego nikt sie
nie czepia, jestem za tym, by pieniazki z tytoniu i wodzi szly na mosty,
drogi i strajujacych gornikow. Nie... Gornikow nie - niech sie do roboty
wezma.

> Ach, jak dobrze byc abstynentem !!! Jesli o mnie chodzi podatki od
> wody (i podobnych) oraz od tych smierdzieli tytoniowych do moga sobie
> podwyzszac skolko ugodno. Ale od innych podatkow: WARA !!!

Uwazaj... za wode tez placisz! Jak Ci 1000% podatku przywala od wody to
polubisz piwsko. Tylko ze zupa na piwie niedobra by wyszla... ;>

karpio