Re: modemy 56k

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 09:29:06 MET

Podobnie jak np. wygralo V.FC Rockwella z patentem m.in. Robotiksa ktorego
dzis wszyscy uzywamy pod nazwa V.34 ;>>. Btw. zgadnijcie kto wpadl na
pomysl powiekszenia predkosci do 33600... Dla ulatwienia dodam, ze nie
Rockwell. Ja rozumiem ze niektore naprawde doskonale patenty USRa
(chociazby HST) sa rozpieprzane za przeproaszeniem przez Rockwella i sp-ke
ktorzy ida na ilosc i cene a nie na jakosc, ale bez przesady. Zoom to
chyba nie najszczesliwszy przyklad - jedne z najgorszych modemow na rynku,
a ze Microcom sie zeszmacil w tanszych modelach to szkoda - kiedys
wszystkie jego modemy byly bez pudla... Teraz zreszta tez poza chipsetem z
reszta Rockwelli maja niewiele wspolnego ;)

> A czy w takim razie bedzie dostepne oprogramowanie do us robotica z
> protokolami Microcom-u ???

USR zapewnia, ze bedziesz mogl sobie wgrac za darmo nowy firmware, dzieki
ktoremu modemiki USRa beda pracowaly zarowno z x2 jak i z nowym
standardem, jaki by nie zostal przyjety ;>

karpio