Re: akt rozpaczy

Autor: marszu (krak1013_at_krak.net.pl)
Data: Wed 03 Dec 1997 - 00:32:55 MET

To normalne, tez to mialem i to calkiem niedawno(TPsa Gdynia). Najgorzej
bylo we Wrzesniu kiedy
skubneli mnie tym system na na ok. 40zl - laczylem sie srednio za 5 razem.
Nawet zastanawialem sie czy tego nie reklamowac, ale w koncu im odpuscilem
liczac ze to przeminie. I faktycznie nastapila poprawa. Jednak od tygodnia
ponownie mi sie to zdarza
co prawda juz znacznie rzadziej.
Trzeba dorwac goscia ktory tym rzadzi na wezle i niech wyjasni przyczyne.
Jezeli maja to udokumentowane w raportach to mysle ze mozna na tej
podstawie zadac zwrotu kasy za zaliczone, ale bezuzyteczne polaczenia.
Jak go namierzysz daj znac na priva, chetnie z nim pogadam...(!%^&**)
Dlaczego Tobie zalicza impuls za 20gr? Powinno byc chyba .19 (18gr +7%vat).

Marek.S krak1013_at_krak.net.pl

Pawel Neugebauer <SPAM_priv@_PROTECTED_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<34848ECC.FB6F5B86@_PROTECTED_kki.net.pl>...