Re: Mala predkosc polaczenia z TPSA

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 22:33:35 MET

Tue, 02 Dec 1997 10:56:49 +0100, Malgorzata Chojnowska
<gosia_at_ias.wat.waw.pl> piszesz:

> Po wlaczeniu komputera i probie polaczenia
>dostaje komunikat, ze 'inny program dial-up korzysta z tego polaczenia'
>Telefon ma normalny sygnal. I nic innego nie jest uruchomione.
>Sprawdzalam na rozne sposoby czasami nawet wlaczenie i wylaczenie
>komputera nie pomaga. Zauwazylam, ze tak sie dzieje gdy
>np. po polaczeniu najpierw zamkne netscape'a a potem rozlaczam
>modem. ale to chyba tez nie zawsze.

Podobnie zachowywalo sie moje NT. Mam wrazenie, ze niektore programy
korzystaly z Dial-up networking, a inne laczyly sie jakos bokiem i
wtedy nie zwalnialy modemu. Pod 95 z tym sie nie spotkalem. Moze
sprawdz w ustawieniach Twoich programow, czy korzystaja z Dialup
(open, close), czy laduja i usuwaja sockets i sprobuj troche
pomanipulowac tymi ustawieniami.

Moje problemy pod NT rozwiazala instalacja programu WinGate. To jest
proxy-server do Internetu i oczywiscie warto sie tym bawic, jezeli
chcesz udostepnic modem w sieci.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)