Re: Mala predkosc polaczenia z TPSA

Autor: Malgorzata Chojnowska (gosia_at_ias.wat.waw.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 10:56:49 MET

Przemyslaw Adamski wrote:

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^?

> Co to znaczy ? Rozwin to.
>
> Czesc.

   Po wlaczeniu komputera i probie polaczenia
dostaje komunikat, ze 'inny program dial-up korzysta z tego polaczenia'
Telefon ma normalny sygnal. I nic innego nie jest uruchomione.
Sprawdzalam na rozne sposoby czasami nawet wlaczenie i wylaczenie
komputera nie pomaga. Zauwazylam, ze tak sie dzieje gdy
np. po polaczeniu najpierw zamkne netscape'a a potem rozlaczam
modem. ale to chyba tez nie zawsze.
Zachowuje sie tak jakby nie dostal sygnalu, ze netscape juz z niego nie
korzysta i jak glupi sie tego trzyma.

Gosia