Re: Laptop za 450 pln

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 02 Dec 1997 - 18:08:52 MET

On Fri, 28 Nov 1997, Lukasz Kaluski wrote:

> Nie sluchaj go. To jest TA grupa. Przeciez nie bede subskrybowal grupy
> pl.ogloszenia.sprzedam, bo tamtejsze ogloszenia dotycza wszystkiego
> (nawet raz bylo o ziemniakach). Tu natomiast wiem, ze sprzedawana rzecz
> dotyczy komputera. Biorac pod uwage, ze tych ogloszen jest malo i
> jeszcze nie musze ich czytac, stwierdzam, ze nie widze w nich nic zlego.
> PC-ty jak wiadomo co chwila trzeba rozbudowywac lub cos wymieniac (bo
> sie psuje). Poniewaz ta grupa dotyczy spraw technicznych i innych takich
> scisle zwiazanych z PC-tem, to uwazam, ze takie ogloszenia sa tu jak
> [...]

A nie przyp... ci nikt jeszcze ? A jak dam ogloszenie - sprzedam ziemniaki
( rewelacyjne do pokrojenia na plasterki i podlozenia pod obudowe zeby
byla dobrze wypoziomowana ) to tez bedzie to w porzadku ? Przeciez dotyczy
PC ... Jak ci sie nie chce czytac ogloszen z listy do tego przeznaczonej
to nie odpowiadaj tu za cala grupe bo PECET nie jest do dawania ogloszen.

                                                        Jurand