Re: caller ID

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Mon 01 Dec 1997 - 20:50:09 MET

On 1997-11-28 Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org said:
>momencie instalacji c> aby ow fax nie byl bezimienny. I to jest m.
>in wymaganie c> TPSA i jestem tego pewien bowiem instalowalem sporo

>fax'ow, Zastanow sie KIEDY te faksy instalowales...

Zaraz jak tylko do nas zaczely docierac ...

>- moze mi tez powiesz _jak_ TP.SA moze wyekzekwowac ow "obowiazek"
>n.p. na fax-modemach ??? (a 95% procent faxow wychodzacych z firm z

Wystarczy kontrolne polaczenie z fax/modemem ...

>O ile pamietam ow rzekomy "obowiazek" dotyczyl tzw. linii faxowych,
>- maszyn faxowych podlaczonych na _stale_ do _okreslonego_ numeru
>tel. przeznaczonego do tego celu i _figurujacego_ w _spisie_ faxow.

A czy znasz maszyny faxowe nie podlaczone na stale?
Ale dyskusja zbacza troche z tematu ... Ja uwazam,ze
prawodawstwo w sprawie CID powinno uwzgledniac rownosc
_obu_ zakonczen lacza tzn.: ab A wie jaki numer wykrecil
tak wiec ab B tez to powinien wiedziec przed podniesieniem
sluchawki. Brak CID stwarza nierownosc, a p*.* o zdradzaniu
czegokolwiek ?? Juz samo to slowo ma odpowiednie znaczenie.
Wyjatek stanowia abonenci z numerami zastrzezonymi poniewaz
widac maja powody aby ich numer nie byl publikowany w zadnej
formie.
I to by bylo na tyle w tej sprawie :-)))
Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive