Re: Zakladam LANa w bloku, prosze o rady!

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_sun10.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 01 Dec 1997 - 04:52:43 MET

Dzień dobry

niedziela, 30 listopad 97, you wrote to me:
> Czesc
> A wiec sprawa jest taka: mamy trzy kompy P75, 24MB RAM Cx 6x86 P166, 40 MB RAM
> ... ciach ...
> W zwiazku z tym mam do was pytania.
>
> 1. Czy to wszystko bedzie dzialac?
 Hmm u mnie działa - 5*PC, kabel ok 150m

> 2. Czy odleglosc miedzy komputerami nie bedzie za duza ("fachowcy" w sklepach
> nie potrafili mi powiedziec) ?
  bez jaj - do 185 m powinno chodzić bez dodatkowych zabaw (czyt.inwestycji)

> 3. Czy wystarcza zwykle, najtansze karty no-name, czy lepiej wybulic na cos markowego?
> I czy jest miedzy nimi jakas zauwazalna roznica?
    To zależy czy będzie jakieś "dalej, jutro" dla tej sieci. Karta
    ma chodzić jak najszybciej, nie psuć się, spełniać swojš rolę, kropa.

> 4. Czy lepiej kupic karte na PCI, czy ISA (te pierwsze sa drozsze)?
    Loakalna sieć do giercowania - czy zalšżęk Blokopolitan A.N. ?
    Myślę że na razie kup jakšś taniochę byle chodziło - można
    złapać coś takiego za ok 30 zł (WRoc). Pobawisz się, pomyślisz -
    - zainwestujesz kiedyś w coś profesjonalnego (czyt:drogiego).

> 5. Czy takie rozwiazanie nadaje sie do gier, tzn. czy Quake Diablo beda mi chodzic idealnie?
    Spoko - będzie chodziło bez żadnych problemów.

Pozdrowienia
THE

    Piotr Adamczyk - The Czyk - student IZ IO V - Politechnika Wroclawska
  http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk mailto:adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl
  PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
  ------------ I can't get no sleep but I still have a dream. --------------