Re: Siec w bloku

Autor: Maciej 'Babcia' Dobosz (maciek_at_jack.oeiizk.waw.pl)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 10:50:46 MET

On 28 Nov 1997 18:32:18 GMT, "Bartosz Rakowski" <rakbar_at_polbox.com>
wrote:

>Najprosciej zrobic to puszczajac koncentryczny kabel RG-58 i laczyc pecety
>poprzez
>zlacze BNC w dowolnej karcie sieciowej. Jest tylko jedno ograniczenie
>wynikajace
>z odleglosci na jaka moze wysylac sygnaly karta sieciowa. (np. 285 m).

Raczej 185 a wlasciwie to 182. I karta sieciowa moze wyslac sygnal
dalej (moja na przyklad wysyla na caly swiat przez router na Linuxie a
dalej to nie wiem jak :))))))
Segment na koncentryku nie moze przekraczac 182m (wedlug normy, bo np.
3Com robi karty ktore dzialaja na segmencie do 300m) czyli odleglosc
miedzy terminatorami (czyli koncami) nie powinna byc wieksza.

>Do grania w Quake'a wystarczy mi zwykla tania (20 zl ze zlomu, lub 90 zl z
>grawancja)
>karta sieciowa i kawalek freewarowego oprogramowania IPX.

Zdrowko

Maciek 'Babcia' Dobosz
N.A.S.K. (Nieudolny Administrator Sieci Komputerowej)
e-mail: maciek_at_oeiizk.waw.pl
Warszawski Klub Paintballowy 'Ranger'
e-mail: paint_at_oeiizk.waw.pl