Re: Siec w bloku

Autor: Bartosz Rakowski (rakbar_at_polbox.com)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 19:32:18 MET

Czolem.
Tak sie sklada, ze mam takowa siec.
> Ja i kilku moich kumpli chcielibyśmy założyć sobie sieć (mieszkamy w
jednym
> bloku tylko w różnych pionach) moim zdaniem najlepiej kabel puścić
dachem,
> ale czy on by przypadkiem nie robił za dodatkowy "piorunochron" :) ,
> słyszałem że ktoś już takie sieci robił, czy rozwiązał tem problem.
Jeczsze
> jedno, czy trzeba na to jakąś zgodę administracji czy lokatorów?
Najprosciej zrobic to puszczajac koncentryczny kabel RG-58 i laczyc pecety
poprzez
zlacze BNC w dowolnej karcie sieciowej. Jest tylko jedno ograniczenie
wynikajace
z odleglosci na jaka moze wysylac sygnaly karta sieciowa. (np. 285 m).
Do grania w Quake'a wystarczy mi zwykla tania (20 zl ze zlomu, lub 90 zl z
grawancja)
karta sieciowa i kawalek freewarowego oprogramowania IPX.