Re: Czytniki CD 24-speed

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 02:28:46 MET

Tomasz Jarnot wrote:

> Poniewaz jest kilka na rynku do wyboru oprocz monitorow zmienialem takze
> czytniki CD ( opis monitorow to walnalem na liste wczoraj ) i teraz kilka
> refleksji.
to i moje 2 grosze:
[ciach]
> Philips - akurat teraz siedzi u mnie w komputerze. Najlepszy z dostepnych
> na rynku wedlug mnie. Pracuje bardzo sprawnie, czas po jakim wstaje w
> przypadku wibrujacych plytek jest niezauwazalny, generalnie naped w ogole
> bardzo malo wibruje - ie wiem jak oni to rozwiazali w srodku ale jest to
> na pewno rozwiazanie lepsze niz w Toshibie :)

najgorszemu wrogowi bym nie polecał :((( albo miałem do czynienia z
pechowymi.
dwa Philipsy x24 były _fatalne_ :((( nie dość że zrywały transfer
wieszając,
 win95 czy dos, instalkę linuxa, to czasem nawet nie chciały w ogóle
zauważyć _oryginalnego_ cd z instalką. :((( lekkie porysowanie płyty CD
eliminowało ją z odczytu. Napęd szybko spowalniał, na końcu zawieszał
wszystko.

[ciach]
> Jurand

pozdrówka,

--
misiek
***  IRC: nathan  ICQ UIN: 3620591          | Michal R. Hoffmann ***