Re: wylaczanie Futury

Autor: Leon Hayder (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 13:54:00 MET

Maciej Wyczawski napisał(a) w wiadomości:
<65ra8m$t78$2_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
>Witam wszystkich
>Nabywszy CTX Futura 15' nie wiem jak ustawić funkcje oszczędzania energii
>tak aby (przykładowo) monitor wygaszał się po 3 min a wyłączał po 4.
>Obecnie wygasza ekran po 3 min. ale po 4 nie robi nic.
>W momencie pierwszego przyłączenia do PCta został rozpoznany jako "Plug and
>Play Monitor (VESA DDC)".
>====================================
>== MACIEK --> Krakow ==
>== gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl ==

Na pulpicie kliknij włąściwości-wygaszacz ekranu ustaw jakiś wygaszacz
np.Latajace windows ustaw po ilu min. a nastepnie pozostałe opcje po ilu
wygasić a poilu min. wyłączyc komputer.
Nie ustawiaj nic w Biosie tam zostaw wyłączone.U mnie w takich ustawieniach
działa OK.
### P o z d r o w i e n i a ###
                 Leon
        leohay_at_pr.onet.pl