Re: wylaczanie Futury

Autor: Piotr Frejowski (PiotrF_at_kki.net.pl)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 18:55:35 MET

Witam

Generalnie ustawianie oszczędzania energii robi się we właściwościach
ekranu, zakładka wygaszacz ekranu, jeżeli nie możesz tam nic zmienić to
musisz ustawić we Właściwości: Ekran że twój monitor jest zgodny z normą
Energy Star ( Właściwość: Ekran > zakładka ustawinia > Zmień typ ekranu.

--
Pozdrawiam
Piotr Frejowski