Re: ATX przedobrzony

Autor: marcinpr_at_polbox.com
Data: Sun 30 Nov 1997 - 17:56:50 MET

On Sat, 29 Nov 1997 14:18:55 +0100, "Zbigniew Lapinski"
<zbyloo_at_renet.com.pl> wrote:

>Czesc
>Jak wiadomo ATX'owe plyty slyna z mozliwosci programowego wylaczania
>zasilania a co za tym idzie wlacznik w obudowach ATX jest typu "krotkie
>spiecie" w odroznieniu od starych gdzie bylo 1 lub 0. Taki wlacznik "krotkie
>spiecie" jest nastepnie podlaczony do plyty do odpowiedniego miejsca. Jak
>komputer jest wylaczony i sie zepnie to sie wlacza jak sie zepnie jak jest
>wlaczony to sie wylacza.
..
>Pozdrawiam
>Zbyloo

Mam ASUSA TX-97 XE. W BIOSIE w menu "Power Management Setup"
jest opcja o nazwie "AC PWR Loss Restart". Jeżeli ustawie na Enabled
i wyciagne wtyczke przy wlaczonym kompie, a nastepnie ja wloze do
gniazdka komputer startuje. BIOS AWARD.

Pozdrawiam
Marcin