Re: wirus w e-mail'u?

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 15:53:56 MET

On 27 Nov 1997 23:23:01 GMT, Tomasz Kłoczko <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl>
wrote:

>Nie obraź się ale wydaje mi się, że próbujesz pisać o czymś o czym masz co
>najwyżej blade pojęcie. Proponuję zaopatrz się w płytkę z Linuxem i
>zainstaluj se to np. w domu. Drobna tylko uwaga co do samych płytek.
>Wysrzegaj się tylko płytek z Linux+ bo jak na razie większość została
>poprostu źle skompletowane i w większości przypadków instalacja się rąbie
>ale to już wina (niestety) osób zajmujących się przygotowaniem tych płytek,
>a nie samego Linuxa. Możesz także poprosić gogoś kto się zna na temaci w
>okolicy coby Ci przegrał instalkę na partycję HD lub wręcz pomógł to
> [...]

Kiedys probowalem meczyc sie z Linuxem (tzn. gdy byly wersje wymagajace
instalowania z FDD, a ja FDD mialem :) ). Sporo czasu stracilem na
skonfigurowanie samego LILO i mimo wyczerpujacej pomocy uzyskanej na
pl.*.linux i tak skasowalem sobie tablice partycji (zamiast hda0 wpisalem
hda lub cos podobnego).
Trybu graficznego ne udalo mi sie nigdy skonfigurowac.

Po kilku dniach poddalem sie, ja nie mam czasu na walke z systemem! Jesli
Linux troche dojrzeje to moze jeszcze raz sprobuje, ale na razie dziekuje.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
F1LC: http://www.kki.net.pl/f1/competition/competition.html