Re: Zakladam LANa w bloku, prosze o rady!

Autor: Bartosz Rakowski (rakbar_at_polbox.com)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 14:56:34 MET

czesc.
Nie tak dawno odpowiedzialem na to pytanie komus z listy. Mam nadzieje ze
nie stanowi nikomu problemu fakt, ze odpowiem jeszcze raz.

1. Korzystajac z Win95, lub dosowej sieci wykorzystujacej IPX mozna latwo
wszystko uruchomic.
2. Zwykla stara karta no-name ma ok. 185 metrow zasiegu (pomiedzy ostatnimi
przylaczeniami), a nowsze, lecz nie najwspanialsze juz 285 metrow. Mysle,
ze 10 m, to wrecz wymarzona sytuacja.
3. U mnie dziala na kartach za 90zl, nie calkiem no-name, ale nie mialem
problemow. Znam wielu ludzi, ktorzy polaczyli sie kartami no-name za 20 zl.
Jesli ktos nie umie zainstalowac kart, albo boi sie o inne sprawy
techniczne, polecam kupno kart z gwarancja, ale jezeli jestes doswiadczonym
pecetowcem to nie bedziesz mial wiekszych problemow (jesli bedziesz mial
sterowniki do tych zlomow).
4. PCI lub ISA - to zalezy od komputera, stare typy maja jedne sloty,
nowsze inne. Na to pytanie niech odpowiedza fachowcy.
5. Z doswiadczenia wiem, ze Diablo pod Win95 i Quake pod DOS'em "chodza"
bardzo dobrze. Jedyne problemy jakie ma sie w tych grach to roznica
predkosci procesorow lub ogolnie calych PC. Rowne szanse sa wtedy, gdy
macie jeszcze jednego PC na serwer, lub gdy najwolniejszy PC robi za
serwer. (mialem na mysli "rowne" szanse).
MaVerick <mav7_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<34814ba8.61686_at_news.tpnet.pl>...