Re: Pomocy, nauczycielka informatyki bredzi.

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_polbox.com)
Data: Sun 30 Nov 1997 - 14:49:45 MET

R.Zylla napisał(a) w artykule <199711292142.WAA09593_at_ck-sg.p.lodz.pl>...

> "obsługi kompa" powinniście (?) się uczyć na kursie obsługi kompa.
> Z tego co rozumiem to nazwa przedmiotu i program jest tak sformułowany,
> że pojęcia "obsługa kompa" jest traktowana zamiennie z Informatyką.

Na oczątku tez sie zastanawiałem czemu ten przedmiot nazywa się
Informatyką
Bardziej kojarzyło mi się to ze "zbieraniem informacji" czyli (proszę sie
nie śmiać) z dziennikarstwem. Potem jakos olałem tą nazwę i już.
Może napisze list do doc. Miodka, on chyba rozwiąże ten problem ;)

> Mnie się to pomieszanie kojarzy z takim prostym porównaniem:
> na kursie dla pisarzy uczą tylko i jedynie jak
> "obsługiwać maszynę do pisania"
>
> Jeśli to skojarzenie nie przemawia to następne:
> Na lekcjach matematyki uczą jak "obsługiwać kalkulator"
> a nie uczą co to jest liczba, co to jest dodawanie itd.

Tu przyznaje ci całkowitą racje

> O większej wiedzy na ten temat, a nie o większych zdolnościach.
> Problem zdolnych uczniów uczonych przez niezdolnych nauczycieli
> jest problemem wszechświatowym. Dla takich zdolnych uczniów
> powstają szkoły specjalne (to nie jest żart).

My mamy w Siemianowicach jedną Szkołe Specjalna (dziewione),
ona jest dla nadpobudliwych dzieci i Daunów, chyba mi nie powiesz że się
do nich zaliczam :))))
> A na Polite
chnice to my to tak załatwiamy, że się zwalnia studenta
> z obowiązku chodzenia na te zajęcia ale musi on zaliczyć wszystkie
> testy i kolokwia jak cała reszta. Pozatym, żeby się nie nudził
> to dostaje jakieś większe zadanie do samodzielnego rozwiązania.
> To zadanie to oczywiście napisanie programu, albo zaprojektowanie
> i wykonanie stron WWW itp. "rzecz", która mu zajmie mniej więcej
> tyle ile trwają zajęcia.

Właśnie robie strone dla szkoły ale padł mi skaner i nie moge jej
dokończyć

> Tu bym się spierał.
> powiedz mi jak logicznie dojdziesz do tego jak się w TAGu
> robi usunięcie wiersza ?

Tego teraz ci nie powiem bo w domu nie mam TAG`a, ale myśle że bym
skapował

> Cholera, jak chodziłem do szkoły średniej
> to jeszcze nie było PeCetów na świecie.

Żałujesz tego czy nie??

> I mufisz sze nie ropisz buenduf ortograficznyh ;-)

te postrófka to napisałem specjalnie
specjalnie dla ciebie napisze

SERDECZNIE POZDRAWIAM
Kornel Zieliński