Re: wirus w e-mail'u?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 21:59:37 MET

Mirosław 'Jubal' Baran <baran_at_ci.pwr.wroc.pl> napisał(a):

/> PT Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl>:
/>
/> > ROTFL, ROTFL !!!
/> > Od kiedy to Linux jest wygodniejszy w obsłudze ???
/> > Gdy żeby cokolwiek zrobić muszę najpierw przez pół godziny ślęczeć nad
/> > manualami ???
/> > ROTFL !
/>
/> rotfl^n;
/> ile razy musisz potem ,,od nowa'' cos konfigurowac?

Za każdym nowym programem, nowe wersje np mc czy wine pojawiają się
przynajmnej raz w miesiącu - każda ma dodane różne rzeczy do plików
konfiguracyjnych :(

/> A znam ludzi, ktorzy ,,profilaktycznie'' co dwa tygodnie reinstaluja
/> Windows.

Jak ktos ma coś z głową, to nie poradzisz ;)

/> zdrowka,
/> Mirek B.
/>
/> PS. Ja moje pliki konfiguracyjne przenosze z systemu na system i jakos
/> nie wymaga to strrrrasznych poprawek ;-)

nie chodzi mi nawet o poprawki, tylko jak zapomniałem jak w tinie
zmienić widok (żeby nie wyświetlał daty i od kogo) to skończyło się 10
minutowym wertowaniem mana zanim doszedłem że z nieznanych bliżej
przyczyn robi się to literką "d" :(