Re: wirus w e-mail'u?

Autor: Mirosław 'Jubal' Baran (baran_at_ci.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 20:38:38 MET

PT Łukasz Bajoński <lbajon_at_sgh.waw.pl>:

> ROTFL, ROTFL !!!
> Od kiedy to Linux jest wygodniejszy w obsłudze ???
> Gdy żeby cokolwiek zrobić muszę najpierw przez pół godziny ślęczeć nad
> manualami ???
> ROTFL !

rotfl^n;
ile razy musisz potem ,,od nowa'' cos konfigurowac?

A znam ludzi, ktorzy ,,profilaktycznie'' co dwa tygodnie reinstaluja
Windows.

zdrowka,
Mirek B.

PS. Ja moje pliki konfiguracyjne przenosze z systemu na system i jakos
nie wymaga to strrrrasznych poprawek ;-)

--
=   // = mailto:baran_at_ci.pwr.wroc.pl = http://www.ci.pwr.wroc.pl/~baran/ =
= \X/  = Miroslaw L. Baran = Jubal_at_iRC = medical student = ALCHEMY PANY! =