Re: cd-rom BTCx20 warto?

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 29 Nov 1997 - 16:11:50 MET

Krzysiek Mazur <mazur_at_priv.onet.pl> napisał(a) w artykule
<3477ae28.504429_at_news.icm.edu.pl>...
> Hej,
>
> Czy warto kupić ten cd-rom? znajomy chce mi go sprzedać za 315
> zlotych, napęd jest prawie nowy. Świetnie zrzyna cd-audio, a głównie
> na tym mi zależy. Czy ktoś może coś powiedzieć o ew. awaryjności tego
> cedeka?

to szmelc, a poza tym jak za 315 to za drogo. i do tego uzywany. podobno
cienko, lub wcale to nie czyta plytek nagrywanych - zalezne od plytek. nie
rozumiem cie. za taka cene mam toshibe 16, ktora na pewno bedzie sie
sprawowala 100% lepiej niz ten chlam (czytaj "bezproblemowo").
jak facet zjedzie do 250 to bym to kupil.