Re: Ma³y problem z MSIE 4.0PL Final Release

Autor: Radoslaw Poplawski (XXXradekp_at_usa.net)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 23:52:04 MET

On Fri, 28 Nov 1997 15:15:34 +0100, "Leon Hayder" <leohay_at_pr.onet.pl> wrote:

>Ja te¿ uwa¿am ¿eodpowiedz winna byæ na pocz±tku ¿eby w³a¶nie nie przewijaæ.

Ale, chlopie, przewijanie to jest Twoj problem i nie mozesz nim obarczac
innych! Jezeli Ci nie podoba sposob dzialania MIN-y - zmien program na
lepszy/inny. Mamy zaczac pisac od tylu tylko dlatego, ze Microsoft nie radzi
sobie z tak banalna sprawa jak prawidlowe rozpanowanie ekranu swojego
programu?

>Po drugie odpowiadanie po kilku linijkach na danu w±tek jest tez niecelowe
>wg.mnie bo ca³y post staje sie nieczytelny.

Nie bardzo wiem o co chodzi, jedynie sie domyslam. To tez jest problem
Twojego softu - np. Agent ladnie koloruje cytowany tekst i widac co jest
napisane jako nowa tresc juz po pierwszym rzucie oka na post.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/

--
F1: http://www.kki.net.pl/f1/
F1LC: http://www.kki.net.pl/f1/competition/competition.html