Re: Mały problem z MSIE 4.0PL Final Re

Autor: Qrczak (qrczak_at_knm.org.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 14:42:34 MET

[Tyle grup, a żadna właściwa... Followup-To: pl.comp.mail]

On Fri, 28 Nov 1997, Radek Wrocławski wrote:

> Dzięki za odpowiedź, ale ja uważam, że odpowiedzi powinny być na
> początku postu. Wówczas nie muszę przewijać całej wiadomości, aby
> zobaczyć odpowiedź.

Zdecydowana większość jest jednak przeciwnego zdania. Wytłumaczenie jest
bardzo proste: Nie musisz cytować _całego_ listu, żeby dopisać odpowiedź!
Zacytuj tylko tyle, żeby było wiadomo, czego dotyczy odpowiedź, a resztę
wykasuj. Można wtedy bez obaw używać logicznej kolejności: najpierw
pytanie, później odpowiedź. A później czyjś komentarz do odpowiedzi,
komentarz do komentarza itd., wszystko w kolejności chronologicznej.

Najlepiej starać się, żeby odpowiedź zajmowała co najmniej tyle miejsca,
co pytanie. Czyli cytować najwyżej tyle, ile samemu dopisaliśmy. Nie
licząc sygnaturki.

--
  QRCZAK
  Marcin Kowalczyk             >")__