Re: WARNING: Pentium f00f bug jest bez znaczenia

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 19:45:48 MET

Andrzej Karpinski <karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl> wrote:
: > Mnie idzie o to, ze wystepowanie jakichkolwiek powaznych bledow podwaza
: > zaufanie do Intela. Przynajmniej -- moje.

: KAZDY procesor posiada bledy.

w 8080 jakos sobie nie przypominam :-)

Co nawiasem mowiac nie przeszkadzalo pewnemu projektantowi uzyc do
odpowiedzialnego zadania 8008 - wczesniejszej wersji.

Argumentacja byla prosta: "ja zna WSZYSTKIE bledy tego procesora" :-)

J.