Re: WARNING: Pentium f00f bug jest bez znaczenia

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 08:14:46 MET

> Mnie idzie o to, ze wystepowanie jakichkolwiek powaznych bledow podwaza
> zaufanie do Intela. Przynajmniej -- moje.

KAZDY procesor posiada bledy. Tylko jednych uzywaja miliony i duza czesc
bledow wychodzi, a innych uzywa kilkaset tysiecy osob i bledow wychodzi
wiecej. Co to znaczy nie podpowiem. Moze zwyczajnie nie powinnismy
bezgranicznie ufac komputerom, bo jak powszechnie wiadomo one takze moga
sie mylic?

karpio