Re: Mały problem z MSIE 4.0PL Final Release

Autor: Leon Hayder (leohay_at_pr.onet.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 15:15:34 MET

Radek Wrocławski napisał(a) w wiadomości: <347F1A5B.125C_at_iname.com>...
>Dzięki za odpowiedź, ale ja uważam, że odpowiedzi powinny być na
>początku postu. Wówczas nie muszę przewijać całej wiadomości, aby
>zobaczyć odpowiedź.
>
>Może inni wypowiedzieli się w tej kwesti?
>
>Pozdrawiam
> Radek Wrocławski
> radoslaw.wroclawski_at_iname.com
> http://radex.home.ml.org/

Ja też uważam żeodpowiedz winna być na początku żeby właśnie nie przewijać.
Po drugie odpowiadanie po kilku linijkach na danu wątek jest tez niecelowe
wg.mnie bo cały post staje sie nieczytelny.

*** P o z d r o w i e n i a ***
                Leon
      leohay_at_pr.onet.pl
         ICQ 3453702