Re: Problemy 2.0.32 UDMA + 83MHz

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 13:21:12 MET

Wed, 26 Nov 1997 23:17:52 +0100, Jacek Pliszka <pliszka_at_fuw.edu.pl>
piszesz:

>Wlozylem nowe jaderko - 2.0.32, z obsluga DMA, puscilem na 187MHz,
>chodzilo bardzo ladnie. Puscilem na 210MHz - system totalnie
>sie sypnal. Partycja startowa z masa bledow, Linux totalnie
>sie nie bootuje nawet na innych jadrach i czestotliwosciach CPU.
>Inne partycje zostawil w spokoju, tylko startowa zalatwil.
>Czy ktos wie moze o podobnych problemach?

Pytanie powinno byc raczej odwrotne, czy komukolwiek udalo sie
zalaczyc UDMA przy 83MHz. Oczywiscie mam na mysli drivery Bus Master
do jakiegos wielozadaniowego systemu, bo pod DOS moze byc latwiej,
chociaz tez warto uslyszec opinie na ten temat.

Ostatnia edycja BIOSu Asusa do HX posiada poprawione rozpoznawanie
dyskow, lepiej pracuje na 83MHz. Moze TX posiada podobny upgrade?

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)