Re: 486 a SIMM PS/2

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 13:21:11 MET

Thu, 27 Nov 1997 15:09:28 +0100, "Paweł Boguszewski"
<pmbogusz_at_nencki.gov.pl> piszesz:

> Niestety sprzet kupiony w "worku", czyli nie ma nic. Skombinuje jakies kości i
>sprawdzę. Jak rozpoznać w takim razie czy SIMMy PS/2 są EDO czy FPM i czy są
>dwu czy jedno stronne?

Tak z grubsza i bez gwarancji:

4MB i 16MB raczej sa jednostronne
8MB raczej sa dwustronne, fizycznie tez, bo scalaki sa lutowane z obu
stron plytki.

Jezeli koncowka numeru scalaka to 00, to raczej bedzie FPM, pamieci
EDO zwykle maja na koncu 05, 04. Uwaga, nie patrzec na czas dostepu,
ten zwykle jest podawany jako 1,2 cyfry po znaku "-".

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)