Re: Serwis OPTIMUSa

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 03:11:04 MET


On Thu, 27 Nov 1997 14:50:44 +0100, Andrzej Karpinski <karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl> wrote:
>> Chyba zartujesz!
>> Sprzet jest jego (jezeli ma na to rachunek) i serwis _musialby_ oddac
>> klawiature gdyby przyprowadzil mr. policjanta. Ewentualne roszczenia (45zl)
>> firma Optimus musialaby sobie wywalczyc na drodze sadowej.
>
>Moment... Jak ide do miesnego po kotleta to tez moge go sobie wyniesc nie
>placac, a sklep moze ewentualne roszczenia wywalczyc na drodze sadowej?
>

Chileczkie, momencik, on przecież nie kupował tej klawiatury a oddawał
do naprawy w ramach gwarancji, więc psim obowiązkiem gości z serwisu
było naprawić i oddać a nie rżnąc głąbów.

Janek

PS Moje serdeczne gratulacje Karpio, że wreszcie udało ci się napisać
prawidłowy follow-up :) (pole References:) Dużo lepiej się czyta :)

-- 
------------------------------------------------------------
Mr. Baggins / EXTRAVAGANZA / Metropolis SH


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:34:31 MET DST