Re: Ma³y problem z MSIE 4.0PL Final Release

Autor: Safon (antyspam_safon_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 02:14:47 MET

Hej!
Jacek Osiecki napisa³(a) w wiadomo¶ci: ...
>Dnia Tue, 25 Nov 1997 19:55:56 +0100, Radek Wroc³awski napisa³(a):
>
>Jak widaæ, nie wpad³e¶ :)

>No to mog³e¶ jeszcze dorzuciæ:
>
>pl.comp.grafika - bo przecie¿ pod MSIE mo¿na wy¶wietlaæ graficzkê
>pl.comp.os.win31 - bo MSIE chodzi te¿ pod win3.x
>pl.rec.zwierzaki - no bo przecie¿ mowa o MiSIach :)
>pl.soc.seks - dla podtrzymania tradycji.

No to tym razem to siê tylko czepiasz. Bo w gruncie rzeczy to 99/100 pytañ i
problemów mo¿na by wyrzuciæ z tej grupy. Ale wtedy kto by s³a³ posty na tak±
grupê. Szczerze to trochê mnie wkurza co¶ takiego. Nigdy nie mia³e¶ problemu
z którym nie mog³e¶ sobie sam poradziæ? Nigdy nie zwraca³e¶ siê do kogo¶ z
pytaniem co zrobiæ, albo jak?

>P.S. A je¶li ju¿ musisz u¿ywaæ tego softu, to ustaw zgodne z logik±
>cytowanie przedmówcy - czyli najpierw cytaty, potem odpowied¼.

A co do tego to siê zgadzam ca³kowicie.

Pozdrawiam

--
Safon              mailto:Safon_at_kki.net.pl
Przy odpowiedzi na email usuñ z adresu "antyspam_"