porysowany monitor

Autor: Piotr Manturzyk (manturzyk_at_chemie.uni-halle.de)
Data: Fri 28 Nov 1997 - 01:33:35 MET

Hi
Problem: monitor sony multiscan 200sf (17") ma na ekranie taka jakas
smieszna warstwe, ktora udalo mi sie podczas transportu zarysowac (nie
mialem pudelka) i teraz wzdluz tej krechy pojawia sie tecza. Czy ktos
wie, czy(m) mozna toto zreperowac? Servis jeszcze sie nie odezwal.
dzieki za uwage
pozdrowka
gandalf

--
|          DC Piotr Manturzyk          |