Re: caller ID

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 01:42:56 MET

Mariusz Mroczkowski <Mariusz.Mroczkowski_at_p109.f80.n480.z2.fidonet.org> writes:

> Obawiam sie, ze _obecnie_ usluga ta w TPSA nie jest dostepna, ze wzgledu na
> czynniki o ktorych pisalem.

Ano wlasnie. Ta usluga jest niedostepna dla nikogo, i to nie dlatego,
ze nie ma odpowiedniego sprzetu w centrali, tylko dlatego, ze odgorna
decyzja brzmi "nie".

Oczywiscie, na mojej +48-22-41 nie ma takze tego sprzetu :(

> Ale dowiedz sie w swoim BOK. Bo to zalezec
> moze od
> wyposazenia w odpowiednie moduly/oprogramowanie konkretnej centrali.
> Jezeli wszelkie warunki techniczne sa spelnione, to w zasadzie nie ma innych
> przeszkod (takze prawnych).

Prawnych nie - ale sa administracyjne.
Chyba ze przez ostatnie 2 czy 3 miesiace cos sie w tej materii zmienilo
- bardzo w to watpie, zwazywszy, ze TP prowadzi akcje blokowania CID'a
na centralach, na ktorych on dzialal (pewnie bez zgody gory).

A takie pytanie dodatkowe - jak zadzwonie z GSM'a (ktory udostepnia CID)
na zwykly numer (normalna centrala itp), to dostane CID'a ?

Followup-to: pl.misc.telefonia.

--
Krzysztof Halasa