Re: Rzad a TPSA

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 27 Nov 1997 - 23:55:25 MET

On Thu, 27 Nov 1997 19:11:27 +0100, "Michał Piotrkowicz"
<moll47u_at_ic.com.pl> wrote:

>Można by było podnieść stawki VAT na wszystkie towary o 0,5% lub 1%
>oraz na papierosy i wódę na "max'a" (wyłączając piwo, szampana, wina i
>wszelkie alk. pon 25%) i to by przyniosło najlepsze efekty. Płacili by
>wszyscy i nie było by ale ...

 Co ty k...p#$%... ?!? Jeszcze chcesz podnosic podatki na alkohol. Juz
teraz koszt i zysk z produkcji piwa to 15% a reszta to podatek.
Panstwo na tym by tylko stracilo, bo np. zamiast wypijac srednio 4
piwa tygodniowo zadowolil bym sie jednym i gdzie tu zysk dla powodzian
?

>Każdy dostał by po dupie i to by było uczciwe!!! (zapawa trochę na
>komunizm)

 To _JEST_ komunizm. Ja nie zyje po to, zeby wraz z innymi rowno
dostawac po dupie tylko zeby jesc, pic i popuszczac pasa. Pracuje po
to zeby zyc w komforcie a nie zeby pomagac nieudacznikom.

milosz danielewski